livetsomwinston

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Torsdag 10e November 2011

Av Liselott Lindblom - 10 november 2011 11:46


Hej!


Klev precis upp från sängen och såg att ställningen vi torkar kläder på låg platt på golvet. Jag anar att det är katterna som har varit i farten.. Jag tror inte det kommer bli så mycket liv i lägenheten på nätterna när Winston kommer, katterna lär vara livrädda för honom. Om dom förstår att han är en hund, haha!


Idag tänkte jag göra en grovstädning av lägenheten så den är ren och fin när vi kommer hem från Norge. Flytta  katternas mat till köksfönstret så inte Winston får tag i det.

Jag har en stor kudde i vardagsrummet som är hans, sen har jag en liten hundbädd i sovrummet. Men jag funderar om man ska ha något i köket? Ska han ha egna platser i alla rum? Vi får se hur det blir efter grovstädningen! Tänkte lägga upp bilder på hans bäddar när jag är klar. Så kika in senare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liselott Lindblom - 24 november 2011 12:38


Nu var det ett litet tag sen jag uppdaterade här nu. Har haft fullt upp som nybliven Boston mamma.. Jag är heeelt slut efter alla promenader och jag börjar hata alla dom 99 trappstegen. Jag önskar ibland att jag var Winston, tänk vad skönt att bli bu...

Av Liselott Lindblom - 21 november 2011 14:00


Första natten utan kiss på golvet är avklarat!! MEN, det låg två bajskorvar istället.. Fast han har varit duktig ändå! Han har fått sovit i köket sen i Fredags och inte ett ljud har kommit från honom. Även om vi kollar på tv så får han vara i köket...

Av Liselott Lindblom - 19 november 2011 11:50

Något jag har märkt är att Winston älskar katternas leksaker. Han blir helt tokig och ser lite galen ut!      Men han är ju för söt ändå!! Nu är det dags för en promenad!...

Av Liselott Lindblom - 19 november 2011 10:15

  I Tordsags åkte jag och Winston ut till min syster i skogen. Hon hade tjatat på min dagen innan att vi var tvungen att komma ut så han kan springa fritt på gräset. Så vi tog vårt pick och pack och åkte ut. Hon mötte oss på gården och hon tyckte W...

Av Liselott Lindblom - 18 november 2011 11:27

  Hej!   Natten till idag har gått jättebra. Vi har ut runt 23 inatt, då bajsade och kissade han. Sen klev jag upp 3.30, medan jag klädde på mig hann Winston kissa på valpmattan, men vi gick ut ändå. Den här gången gick han utan några problem, ...

Presentation


WINSTON

Winston är en 9 veckors Boston terrier och här får ni följa hans vardag från den dagen vi hämtar honom från uppfödaren den 15/11-11.

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Skapa flashcards